در جاده انقلاب روی یکی از تابلوها نوشته شده بود: جاده لغزنده است،دشمنان مشغول کارند پس با احتیاط برانید....سبقت ممنوع...دیر رسیدن به پست و مقام بهتر از هرگز نرسیدن به امام است.حداکثر سرعت مجاز،سرعت حرکت ولی فقیه است.اگر پشتیبان ولایت فقیه نیستید لااقل کمربند دشمنی را نبندید و با دنده لج حرکت نکنید."با وضو وارد شوید.این جاده مطهر به خون شهداست" سلام برشهیدان...
ما را در سایت سلام برشهیدان دنبال میکنید
برچسب: در جاده,در جاده, روی تابلو نوشته, نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: يکشنبه 18 مهر 1395 ساعت: 20:19